بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً آمین یا رب العالمین

قصرنور
قصرنور
این وبلاگ را برای عرض ارادت وعشق به حضرت مهدی ساختم

خالقا!تو را به خودت قسم بسیار عاشقم کن...اگر چنین کنی که از دریای رحمت و کرامتت چیزی کاسته نمی شود و زیانی به تو نمیرسد.

همه آرزویم اینست که ببینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

اگر چنین کنی دیگر هیچ نخواهم چون همه چیز دارم...خدایا دل شکسته ام را مرنجان ...تو خود گفتی که به دل شکسته نزدیکم...من نیز دل شکسته دارم...

ای کسانی که این نوشته را یا بهتر بگویم این سوز دلم و این درددل نمی دانم چه بگویم این تجربه تلخ و یا این وصیت نامه یا این پیام و یا در اصل این خواهش و تقاضای عاجزانه را می خوانید،اگر من به آرزویم رسیدم و دل از این دنیا کندم،بدانید که نالایق ترین بنده ها هم می توانند به خواست او به بالاترین درجات دست یابند،البته در این امر شکی نیست،ولی بار دیگر    به عینه دیده اید که یک بنده گنه کار خدا به آرزویش رسیده است.







نوشته شده در تاریخ 4 / 2 / 1391 توسط اسفندیارپور
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin

گروه مترجمین ایران زمین

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ